Jom Follow ^_~

Tuesday, August 9, 2011

its okay to be chubby, but dont be cHIBBY. LOL~

Well, chubby itu cute. Its a truth, and its NOT a lie. Haha. Itu statement aku yang dah di buat di dalam facebook beberapa minit yang lalu. Jom tengok dah berapa orang like. Haha.
okay peeps, this is for the first 10 minutes :)
Haha. enam orang je kott. Okay at least ade lah modal sikit nak buat menulis ni hah.Okay jom sambung menulis. Yang aku hairan, ada lagi yang tanya kat aku soalan nie bila dia dah baca sttus aku. ''chubby tu cute ke?' Grrr. Ini memang menaikkan kegeraman aku lah kan. Haha. Rasa tercabar je. But hell yes, chubby itu memangggg cute lah! Please don't deny this statement, okayh! Haha.
ggrrrr! haha~
Geram tak? Eii. Nasib baiklaa kau tak kutuk lebih2. Kalau tak memang naye lah kan. PPfftt. haha. Untuk membuktikan yang teori aku nie benar, hah, nie dia. Puas aku google. Nasib baik Google yang comel tu baik  hati. (Haha. Google memang sentiasa baik hati, kan?)
aww. aww. comel gilaa. rasa nak picitttttt jea!!
Ha. hambik kau. Comel kan? Haha. Kan aku dah kata... cOmel.. Tapi yang nie OK lagi. Janagn pulak jadi cam mamat syok sendiri nie. Haihh. Pepandai jea letak nama 'chubby'. Tak caya, korang try la GOOGLE. Haha. Confirm jumpa!
hah! HAMBIK kau. Dush Dush atas perut dia! haha.
Nah kau! Dia gelarkan diri nya sebagai CHUBBY MIKEY. Err. Korang tergamak ke nak renung gambar ni lama-lama? Haihh. Mintak-mintak laaa tak jadi macam dia. Fuuhhh. Terbaekk wok. Memang dia ternak la kan segala lemak-lemak dalam badan dia tuh. Haihh. Korang, hope TAK ends up macam nie yek!
hehe. saje nak interprem!
Kalau camnie boleh! HIHIHIHIHIHH. Okay, tata! http://www.emocutez.com

No comments: