Jom Follow ^_~

Saturday, December 10, 2011

ada orang muka samaaaa!

hey peeps.
hari nie aku nak luahkan apa yang dah aku alami sebenarnya.
benda ni dah lama aku sedar dan perasan, cuma tak nak bagi tahu je sebab .. entah. haha. time tu macam 'belum tiba masanya lagi' kot. So harini aku nak reveal one thing, yang agak besar tu takdelah besar mana kan,

Kes nya, ada sorang mamat ni, dia satu BATCH PKS (Pegawai Kadet SiSPA) dengan aku and mula dia saling tak tumpah dengan muka Teddy Bear kesayangan aku. HOHO.
Dah lah rindu,kan. So dapatlah aku cuci cuci mata sikit melepaskan kerinduan yang terbuku di dada. HAHA.

Till we met soon, bye!

you melts me, love :)
Dannnnnn teddy bear saya makin tembam bam bam! Haha. Ni gambar yang baru dia mms petang tadi.
tadaaa! see? TEMBAM kan? haha
Sekarang dah fair and square. Saya tembam, awak pun tembam. Haha. I love youuuu!

No comments: