Jom Follow ^_~

Wednesday, January 18, 2012

Allah, tabahkan hatiku jika benar dia akan pergi :'(

Time semua orang bertungkus lumus setadi untuk LULUS dan dapat A+ subjek Business Mathematics esok, time ni lah baru aku nak menggelabah update blog. I thought this is the right time for me to share my sadness with all of you. Seriously jantung aku seolah olah ter berhenti kejap bila aku terbaca status Kak Ain tadi. Hurm.



Baru malam tadi aku rasa semacam, rasa macam tak sedap hati, rasa tawar hati dengan hubungan ni tapi sejurus selepas aku terbaca status tu, aku hampir mengalirkan airmata. Ya Allah. Sungguh, meski aku mengabaikan dia, aku tak sanggup kehilangan dia. Dia? Aizuddin Ali.


Sungguh, aku tak kuat untuk semua ni. Aku takut. Aku takut hubungan ni akan terputus just like that. Eventhough the love and the bond is strong but I don't really sure it will last longer if he stays apart from me :(
 Peeps, pray for my strength. I need your support.

No comments: