Jom Follow ^_~

Thursday, November 11, 2010

saye nak jadi chomeyh! (^_~)

alowP!purr

kite nak jadi comeyh..boley tak kewan-kawan??hehe~ kenapa?saje jer....
bile tengok girl2 and kanak2 Ribena and emoticons and kuchen yang comeyh lagy manje and adorable tuh,baby-girl tetiba je jadi suke lahh! haha~ (oooppppssyy! I bukan lesbian okayh! )
xde laa... kite suka benda-benda yang chumil..hihi...eg; sifat kebudak-budakan yang terselit sikit dalam jiwa kekasih hati ,cinta terakhir kite tuh..hehe..

inilaa muka buat2 garang dia tuh..hehe
-cinta terakhir ku!-
hihi...disebalik wajah garang dia nie, ada kecomelan yang tersangat2 yang korang semua TAK TAUU!! hehe..ye laa...macam lagu 150juta tuh..hehe  "..aku punya manja, kau saja boleh rasa.." kan?
AMBOI!! gatai nooh! haha~
disebab kan dia nie amik gamba memang susah nak senyum(malainkan gamba tu di capture oley aku), so aku pun cakap laa kat dia, "abg....cube kalau amik gmba tuh kasi posing ckit..hehe.."
so, ck abg pon reply, "...ala...abg x reti laa nak posing2 macam awak tuu.."
haha~ aku gelak aje...tapi, esok nya, aku dapat MMS yg agak2 buat aku tersenyum lebar bangett!! GUESS what? dia send gambar yang comey, dan sekilas pandangan, macam budak-budak! hihi~

okay lah, ini pulak wajah nye yang agak comey, -ini still nak cover lagi-hehe!

hihi..macam budak-budak lah!
hah! amacam?

itu lahh...dengan spec nye yang agak menggoda tuh.hihi.
AMARAN: peliss..peliss...!!jangan terpikat dengan diya....sebab dia miLik aku!hihi~ teddy he is my TeDdy!
he is MY love..and..he is MiNe..hehehh~ couples

hmm...ingat dia sowang jea ker ade pose comeyh dan cun..?hehe..aku pon ade lahh...tapi agak nye memang tak boley lawan laa keChumiLan dia nie..ishh! ini memangg tak boley jadii..hehe~

inilah muka orang perasan! haha~

tengok laa posing yang MENGADA ni!!

haha~ posing tak jadi kowt~!
haha~ memang tak setanding dengan kecHumiLan dia...ishh...takpe, takpe...tapi dalam diam-diam, hati nie jadi windu sesangat nak jumpa and amik gamba ngan dia(tak lebih dari itu okayh!)..hmm..ini pulak our FIRST piece....tetap ingat yang ini sampai bila-bila, sayang!
first time bercakap dengan dia pagi ni, and amik gambar.
-ada orang ingat kami dah DECLARE wktu nie!haha..drama..drama..-
here you go...our first piece..dan ini telah mencipta another pieces-so MANY pieces!! how sweet are YOU, dEar..ishh! cinta kamu sangat-sangat!
BUKTI cinta kami?masihh lama lagi masanya.....Harap sangat doa dari korang, agar CINTA ini dapat dibuktikan dengan cara yang HALAL! (^_^)/
sand-i-love-you
i love You sayang~

alamak..dah terpesong pulak dari tajuk entry aku..haha~ eh..tapi ada kena mengena kan?dan ini adalah last PIECE untuk entry kali ini... :)
amacam?
-AIZUDDIN bin ALI, saya cinta AWAK!-
alamak! hehe..kecomelan yang agak melampau lah! hehe..babai~ (^_~)*

No comments: