Jom Follow ^_~

Wednesday, June 6, 2012

mengata dulang paku serpih.

PAP! sekali kena kat muka aku ni hah. Dok layan lagu hampa hati lah, hancur harapan lah, segala bagai. Tapi tak sedar yang diri sendiri tu dah menghancurkan hati dan harapan orang yang sangat sangat sayangkan aku. Sampai sanggup tak tidur semalam malaman tunggu aku punye pasal. Tapi yang pergi cerdik bin pandai tunggu aku tu kenapa? Kalau dah ngantuk tu tidur ajelah. Yang aku nak tergelak tu, pukul lapan pagi baru terkedek-kedek talipon aku nye suruh semayang Subuh. Heh, aku bangun awal la haini, so aku dah solat. Kihkihkih (pukul tujuh padehal)

Kesian awak, abang tough. Rasa bersalah lah pulak sebab buat macam tu kat awak. Awak dah la nak pergi PULAPOL tak lama lagi. Saya pulak buat awak macam ni. Hurm. Eh tetiba tukar plak kan dari 'aku' jadi 'saya'. Ni lah bale nye, kan dah jadi mereng.

Dengar je lagu sedih-sedih tetiba lagu tu kena balik kat aku. Aku lah yang keras hati, bla bla bla etc. Peh peh peh, sentap kot. PAP! Camtu kena tepek atas dahi ha.

ps: cam takde motif langsung post aku.PAP! kena lagi atas dahi =__='

No comments: