Jom Follow ^_~

Thursday, November 24, 2011

tutorial pashmina

Assalamualaikum. Tiba tiba rasa macam nak buat tutorial pashmina. Ehhh, tak tak tak. Bukan aku nak copycat orang ke, apa ke. Cuma nak mencuba. By the way, tutorial ni adalah untuk messy style pashmina yang selalu aku pakai dan gayakan. Ada lah jugak kawan kawan juga kenalan aku yang tanya macam mana nak pakai pashmina messy style macam yang aku pakai. Tapi kalau aku pergi bilik ke bilik, memang kuruslah aku jawabnya. Haha. Dan, lunyai la pashmina aku jawabnya. Jenis material pashmina yang aku gunakan adalah seperti yang di bawah ini. 
#001
#002
#003
Pashmina #001 & 3 tu yang aunty Zahara bagi time aku pergi Sarawak dengan makcik aku. Aunty Zahara ni sepupu mak aku. Baik sangat sangat! Rindu aunty. Rindu Sarawak! Hee. Cantik kan pashmina tu? Thanks aunty. Tapi yang makcik aku punya lagi cantik. Jealous kejap.

Pashmina yang #002 tu aku beli sendiri dekat PKNS. Mula mula orang jual tu letak RM18. MAHAL. Aku beli 2 sekali dengan shawl satin ala ala leopard print warna purple jadi dapatlah dua RM30. Tetap MAHAL. Ralat. Nasib baik dua dua cun.

InshaAllah, kalau dah ada inner neck aku akan buat pashmina tutorial. Tak pun pinjam jelah yang sesiapa punya. Maybe in these two or three days. Till then, bbye :)

No comments: