Jom Follow ^_~

Monday, August 30, 2010

...teSt BEL313 a.k.a CRITICAL THINKING(meeeemanggg criticalll!!!)...

oke.harini nak story ckit laa pasal test BEL313 a.k.a CRITICAL THINKING yang di held kat C2(B02/03) LAW FACULTY,UiTM SHAH ALAM......tarikh keramatnya pada 30 august 2010.
huhu..mmg agak tragik kes pada ari ini..and guess wt..?ade story yg mmg buat aku ingat smpai biler2 beb...oke. alkisahnya bermula last week.WHY last week..??
besar nihh..xcaye?
 okey2,sbenanye, Mr Choy a.k.a our lecturer daa pesan awal2 agar sumer bwk kamus pd ari test uh,n dalam pade itu, fikiran aku melayang jauh....memikirkan ttg kamus aku yg besar giler mcm kitab hape ponn aku tatau.haha.yelew..bayangkan laa canerr aku nak bwk kamus yang besar giler camtuh..?so, aku pn decide laa nak pinjam roomate aku nyer kamus.TENGS to Ida....yg daa bagi aku borrow kamus tuh.so,tanggal 29august 2010(aku tidak mengerti kenapa harus gunakan perkataan 'tanggal' di situ) aku pun scare rasmi nyerr meminjam laa kamus dari Beliau.kamus tu kecik jer..n ringan.n handy.n muat towk diisi dalam bagpack aku tuh..(bagpack ker?) whatever laa kau nie banyak songeh laa pulak.
the sunrise..nice!
dan fajar pun menyinsing.aku tak pasti apakah agendanya, tapi yang pasti aku bangun lewat gilaa pada hari test tersebut.huuh!so, aku pun bergegas lah ke bilik air yang berdekatan(haha..selama nie bilik air kau jauh sangat ke?).GUESS what..?aku berjaya mandi keseluruhan dengan bersih.suci.murni.whatsoever.dalam masa 5 minit.sounds VERY CRAZY kan..?haha.dah laa sejuk gila air pagi tu.oke.tanak citer pasal mandi.hu~(privacy!!)
dan aku pun bersiap2 laa.siap2 la sumer,kemas katil(yg kalau aku kemas spuluh ratus ribu kali pun,PASTI akan bersepah kembali.aku tatau ape sebabnya.haha!) n masukkan ape2 yg ptut kedalam beg aku yang xbrape nak besa tuh. dan dalam otak aku asyik berkata' "jangan lupa bawak dictionary"...
oke.kita pendekkan citer!
dan sesampainya aku di class(nasib baik bukan class BEL313),aku trus carik port yang THE BEST laa jugak n I sat.aku keluarkan sumer bnda-ala, pencil case.n mr.dictionary.-
so,drama swasta nyer bermula kat sini laa..as Wanie stepped into da class,aku cenyum jea kat dia(da tatau na buat camna lagi!hihi.bodo la kau.WEKSS!!)
aku tatau nape pagi tuh aku rase pening kpala yang teramat sangat(sampaikan dalam pale aku nie asyik pikir yang aku ni ade menghidap penyakit BRAIN TUMOR.haha.lawak towl.)aku pun hape lagi,grabbed my 'second life'-minyak cap kapak cina tuh(pemes minyak nih.kalau xkenal,kau boley gi terjun kat laut atlantik-eheh,jawohh sangat tuh!-haa senang2 terjun jea dari katil korang tuh.haha.)
oke2..back to the main story.
tiba2 si Wanie tegur mr.dictionary aku yg agak hensem pade haritu..hihi.(sedikit personafikasi disitu!)anddd...aku terperasan rupa2 nyer aku terpinjam kamus ENGLISH-MALAY-ENGLISH!!!ouh..DAMN it!ujarku didalam hati.aku termenangis kejap coz terpikirkan nasib malang yang menimpa aku pada hari ni-bangun lambat.headache.salah bwk kamus-yang OBVIOUSLY memang mengganggu mentaliti aku disitu..!so, aku pun hape lagi..trus laa text roomate aku yang budiman itu-meminta favour beliau utk tlg bawakkan juge kamus aku yang besa gedabakk sangat2 tuhh..rase bersalah pun ade-sbb susahkan beliau!kesian kat beliau..tapi,THANKS sangat2 aku ucapkan kpd Nurwahida Syamimi..haha.oke.itu nama beliau.indah x?
so,class yang pertama tamat awai pada hari itu sbb permintaan daripada classmate aku kpd lecturer yg katanya nak buat persiapan sblum test start.so,stelah bersalam2an tuh(ala...kire ari last kowt bersama2 ngan Mdm Zorah,so salam laa macamari raye tuhh.hihi.aku siap ckp,"i will miss u,maam".haha.sweet x aku?),kami pun pergilah ke venue yang dah ditetapkan laa..macam biase,class BEL313 held kat Cempaka/C2(B02/03),Law Fac UiTm Shah Alam..huhu.saje jea nak bagi lagi best bunyi nyerr..oke2.sesampainya di sana kamipun buatlaa ape yg ptut.eg. ssun meja n krusi.dduk.bace notes.borak2.ktawe2.haha.lala. oke2.cukup.aku nie rasahnya di jiwa hanya Tuhan yang Maha mengetahui-yelaa,aku dok menunggu Beliau htr buku aku tp skeping text pn aku xdpt lg nih..oke2.relaks2.baru pkul brape..tibe2 aku terase gegaranyang agak dhsyt .haha!itu dia.henpon ku tlah berbunyi.dan Beliau telah memelepon aku.so,aku pn dengan excited nye kua n amik bku tu..hihi.tme kasih skali lg kpd beliau! (;
ni laa aku n dictionary...
test pun berjalan laa as Mr Choy passed the question paper.mmg brdebor jntung nie xterkata-membayangkan kesusahan dan perit getir yang terpaksa dialami nnti wktu jwb soalan tuhh..n aku agak grateful wktu tu sebab kamus aku tu ade disamping aku ktika aku menjawab test BEL313.haha.(thanks my enormous dictionary..mmuuaahhhh!!hihi.walaupun aku x guna kau sangat tp kau sangat bermakna!)
sbb brdasarkan pengalaman,past year question BEL313 mmg ssh gila nak mati!-
haha..OTAK....!!
tapi aku dah buat wrong assumption sbb soalan yg kau agak senang dan x menyakitkan otak aku yg aku suspect kena canser td.haha.bodo je.
so,test pun berjalanlah..(eheh?test pun ade kaki ker smpai boleh berjalan? JWPNNYA,aku meletakkan personafikasi di situ yerr..)
dan,biasa lah,dalam test,macam2 ragam yg korang bolleh lihat.ade yang termenung.ade yang TIDO.ade yang berangan.n percaya atau x,ade yg POSING maut!haha.caye x..?kalau x caye,korang tgk gmbo2 nie yepp...
posing maut!!haha..


oke..ni class rep!
urmm..nie yg dduk berdekatan..
yang ijau nie pensil case aku..haha.yang specky nie kwn bek aku!
ini cyrill clade..erk..!mcm susah je..?
ini yang berkonunikasi..hehe..hah!tiru..!!
hah!ini paper kiteorg...
hah..nie yg suspicious.haha!ok2 cukup.

No comments: