Jom Follow ^_~

Monday, July 2, 2012

encik abang sayang :)

selamat pagi. mula mula nak express my fully gratitude kepada encik Shahrul Rahman yang dah approve friend request aku tadi. hahaha. eksaited rase lepas kena remove haritu. okay, janji lepas ni dah taknak buat kau sentap dah. sorry tau. hehe. even kadang kadang "Sorry seems to be the hardest word" - bak kata lagu yang si falla.lala nyanyi kat aku malam tadi. sumpah awkward gila rasa lepas kau remove aku dari friendlist kau. yelah, selalu ada je DP kau berlegar legar dekat home tu, dekat chat kat tepi tu, tetiba takde pulak. duhh. haha. weyy jangan pikir lain pulak. haha.

encik abang sayang dah tiga minggu dekat PULAPOL Air Hitam. tiga minggu tak ber-meses perasaannya sangat lah awkward memula tu, tapi alah bisa tegal biasa. dapatlah aku adaptkan diri dengan environment bila meses-meses dia dah tak berlegar legar kat screen henpon aku ni. memula tu nangis nangis ah jugak, sebab nyesal selalu ignoreeee je dia. ahh, takdelah bukan ignore, just time tu busy nak prepare dinner lah segala bagai. haa, dahh encik abang sayang tu ter-ketinggalan, ter-cicir pulak kat belakang. nasib baik sempat kutip balik. awak, awak jangan merajuk lama lama tauu nanti kiter rindu. :P

homaigaddd :(

betapa sayangnye dia kat aku, sanggup call beratus kali even tak jawab.
sob sob :'(
ps:time ni fon takde battery.

nasib baiklah encik abang sayang seorang yang memahami, so dia takdelah merajuk lama lama. pehhh, aku dah rasa macam blog wanita hamil dah ni. umpama wanita hamil yang sedang membiasakan diri dengan keadaannya yang sering morning sicknes, nausea, and bla bla bla. hahaha.

aku rasa dah tak mampu nak menaip lama lama dan panjang panjang berjela seperti yang sering di-commit oleh cik falla.lala yang tomey dan ber-curvy itu ye. hahaha. ohhh, siaplah kau. aku dahh tahu apa yang kau buat. JIJAH THE MAK JEMAH ye kau panggil aku? nanti kau. nanti. hahaha.

No comments: