Jom Follow ^_~

Thursday, October 14, 2010

jalanjalan REST n' GO station

hoi hai..jumpa lagi kita..harini aku nak cter pasal kisah aku jalanjalan ngan sepupu aku nih.yang bernama dayah.hmm..not bad laa klw jalanjalan ngn dia nih tapi kena sediakan duit yang banyak laa sebab dia akn goda kita utk shopping sebanyak mungkin.haha! nasib baik aku nie jenis yg mudah terpengaruh tak mudah terpengaruh..kalau tak, mmg daa beratus duit aku habis.haha.okey..sambungat citer shopping spree aku bersamasama adik aku tuh, aku ade sbut pasal kelainan yg aku nampak kay Kuantan Parade tu kan?hmm..inilah dia nye bendanya.mesin tempat yang dinamakan REST n' GO station...hmm..sebab ape dinamakan REST n' GO?sebabnya, kat station nie terdapat 4 buah mesin urut yang seba canggih....cuma masukkan duit singgit, 5 inggit or 10 inggit aje..haa..trus dapt berjalan dengan bagus.haha.tak caye?haaah!! aku ade snap beberapa pic waktu aku singgah kat station nie.so, jom kita tengok samasama!!

hah!! inilah REST n' GO station...hihi
 hmmm...caye tak skarang?okay2  ini baru introduction...

NEXT!!

hah..ini dia!!
 haaa...sebelum masukkan duit, ini laa "panduan duit" yang boleh dimasukkan..hmm..btul x cakap aku?heehe..
okay2.
.
NEXT!!!


bak kerusi MEWAH!! haha

upacara memasukkan duit. LOL!!

adat BERSANDING...ecececehhh..haha.. :)

muka puas ke nie??hihi
hmm....tamatlah sudah upacara berurut dan melegakan uraturat saraf yang dah terketat..haha..nak kendurkan balik..hmm..tapi rase cam takcukup aje waktu..hmm.nnt korang, sapasape yang duk kuantan, bolehlaa try benda alah nie ye..terutama makmak, dan neneknenek yang dah  xberapa berdaya nak jalanjalan banyakbanyak..hihi.bolehlaa korang syorkan kat merekamereka ni yek.aku pun nak syorkan benda nie kat mak and bapak aku nnt..sehingga bertemu lagi di post yang akandatang!! tata........... lebiyuu :3

No comments: