Jom Follow ^_~

Sunday, October 17, 2010

rinDu serindunya...

rindu serindunya pada insan itu
dia banyak ajar aku erti kehidupan
dia jadi "mak"versi kedua aku tyme kat campus


kenapa aku rindu dia?
kenapa..

sebab dia jauh..sangat
sebab dah lama tak jumpa dia
so
rindu lahh!


siapa insan bertuah tu?
yang selalu dirindui aku tu?
yang sangat disayangi aku tu-ehhe..sebenarnya yg ke 4(1.Allah, 2.Rasulullah, 3.MakBapak n fmily 4.dia-Aizuddin bin Ali)


hmm...nak tengok?
jom tengok.....


tembamnye dia masa nie.....hmm..duadua comel!!
 inilah insan tu..Aizuddin bin Ali.sayang dia sangat2 lahh tersangat.tapi still ingat pesan mak,"kalau sayang orang, jangan sayang sangat.ingat, stiap permulaan ada akhirnya...."
dan pesan dia,"sayang..jangan terlalu mengharap yea..jodoh itu smua ktentuan Allah.."
hmmmm..inilah salah satu sebab kenapa aku sangat sayang pada dia.. :3


dia buat aku jatuh cinta....
 hehe..tengok muka macam garang kan?memang garang pun.hm.dia seorang yang tegas dengan pendiriannya dan paling pantang dengar aku menangis-hmm!!garang sangat....hihi
dia ajar aku jadi seorang gadis yang kuat dan tabah dalam menghadapi liku2 kehidupan.dia juga ajar aku macam mana mengawal diri dari buat benda2 yang pelik2.haha.itu rahsia kami yea!hmmm.....cuba teka berapa umur dia....?


haha..ini gmbar sangat laa mahal.duadua montel mase ni.
hmm..inilah saat2 pertemuan kami.kat PLKN aje.tapi kat sini kami banyak belajar erti kehidupan.kami saling memberi sokongan antara satu sama lain kat sini.gambar nie di ambil sebelum aku buat persembahan smpena hari guru.dia pergi belakang pentas utk wish me luck...dan dia juga sangat sweetsweetsweet.....!! :3



harapan aku, biarlah hbungan kami nie kekal sampai bila-bila...
InsyaAllah... :)

No comments: