Jom Follow ^_~

Tuesday, July 19, 2011

GAY, GAY, GAY. OMG~ Hell NO!!

Bila sebut aje GAY, mesti semua dah set in mind tentang hubungan di antara LELAKI dangan LELAKI kan? Err. Suck gila dohh. Geli sesangat2 dannnn sangattt menyedih kan bila tengok spesis homosapien yang berperilaku sebegini. Bukan nya apa, diorang ni tak pikir kaaa? Macam dah takde perempuan kat luar sana yang nak dijadikan girlfriend? Haihh. Punya ramai perempuan kat luar tu, dah melebihi kuota kaum lelaki tau takk. Kalau ikut RATIO pun, perempuan lebih ramai 2 hingga 3 kali ganda dari lelaki! Kalau mak nyah tu aku boleh terima lagi kott. Dah sifat semula jadi nya lembut. Ini GAY, dohh. GAY! Lelaki yang sasa dan gagah lagi hebat ini, mengagung2 kan pasangan mereka, juga dari golongan sejenis yang JUGA sasa, GAH dan hebat ini. Wadefakk?

errr. GELI okay. 
Okay fine. Kata GELI tapi still bubuh gambar macam ni kat sini kan?

Takdelah, cuma nak tunjuk betapa GELInya aku tengok benda-benda macam ni. Haihh. Apa laaa nak jadi dengan dunia sekarang haha? Huhuhuhuuuuuuuii pelik aku. Betapa ramainya golongan yang di laknat ini sekarang dan aktiviti serta kegiatan mereka semakin berleluasa. Ya Allah.. Apakah maknanya semua ini? Macam2 page dah di terbitkan di laman sosial Facebook oleh golongan ini dan yang PALING menyedihkan, mendapat sambutan hebat pulak tu! SEDIH~

siap berperSATUan lagi -,-''
Haihh. Apa nak jadi pun aku tak tahu lah.Sampai berperSATUan bagai. Macam2. Belum kena lagi azab Allah. Belum tahu lagi macam mana perit nya. No offence!

p/s: haihh. Binatang pun tak macam tu -,-''

No comments: