Jom Follow ^_~

Monday, July 18, 2011

kejujuran amatlah diperlukan di sini. terima kasih :)

okay. dah tak tahu apa nak tulis. dengan template blog yang buruk, ku teruskan jua. semalam, tanggal 17 julai 2011 aku telah nekad. nekad apa? hm. yes, saya telah berjaku jujur sejujurnya dengan si dia tentang berat badan saya. biar lah. who cares? nak tahu sangat, kan? dari awal percintaan kita saya dah janji dengan awak, walau apa pun yang berlaku, takkan ada RAHSIA antara kita. and yes, tiada rahsia lagi sekarang. even my bodyweight yang saya rahsiakan selama ini, yang menjadi tanda tanya dalam kotak fikiranyya telah ter bongkar malam semalam. and now, saya redha, saya pasrah.

its not that he never see me before. He DO see me before dan pertemuan kami bermula di sebuah kem PLKN. waktu tu, kitorang adalah pelatih PLKN di Kem PLKN Indera Pahlawan, Pahang. Tak mengapa. Saya tahu mungkin, awak terkejut atau tak dapat terima itulah berat badan saya yang sebenar2 nya. tapi itulah kenyataan, kan? dan saya tak mahu lari dari kenyataan. AND hell yeah, ini adalah blog BUDAK TRIPLE XL. terima aje lah. kalau dah tak ingin dengan BUDAK TRIPLE XL ni, saya redha. Awak ada rupa. Siapalah saya. Awak, saya rela lepaskan awak untuk cari orang yang lebih indah dari saya. Namun, pastikan dia boleh bahagiakan awak, dan bimbing awak. Sebab saya tak mahu dia jadikan awak manusia lalai.

:'(

No comments: