Jom Follow ^_~

Monday, July 11, 2011

learn something NEW! - terima kasih, kawan Facebook :)

Okay sebelum tu aku memang mengaku sangat2 lah kan yang aku ni memang lah agak bengap bab2 komputer ni. haha. Seriously.

Hari nie, I mean a few minutes ago aku dah post status yang aku rasa agak bodoh la jugak bunyi nye. Haha. Ni dia.

sila klik gambar untuk BESAU kan. hihi
Seriosly dari dulu lagi aku ter tanya2 macam manaaaa lah kawan2 aku dok print screen. Aku pernah tanya kawan aku ni, time tu mengahdap lappy dia ber jenama DELL. haha. memang TAK SAMA la kan function DELL dengan COMPAQ Presario CQ35 kan. >.<

Akhirnya selepas beberapa saat aku berjaya buat PRINT screen , dengan di bantu oleh rakan FACEBOOK yang budiman. So, inilah hasilnya. Baca lah komen2 tu. Haha.macam bodo je aku. haih =.=''

So, terima kasih, kawan FACEBOOK. haha.

ps: ada guna jugak rupanya kawan sampai 2 ribu lebih. tak percaya? jom tengok.
hOhO. happy happy happy!! itu jea. hee :)

No comments: