Jom Follow ^_~

Monday, July 11, 2011

P to the E to the L to the I to the K !!

Haihh! tengok tajuk aje pon da rasa cam nak mencarut kan? haha. Inilah dia spesis homosapien yang sangat susah bila dah terperasan. Haihh. macam mana lagi aku nak terjemah kan dalam bahasa yang tak berapa nak retorik ha? haha. Okay fine. Tak perlu lah kau nak meniru cara blogger hebat menaip, okay! Ececeh. Nak tulis ayat power2. Makna retorik tu pun kau tak tahu apa. Piirahhh. Ok tak terasa. Haha.

haaa? awat kata lagu tuuu?
haha. Dah tu, kau nak lagu mana lagi? Setakat penyanyi biasa macam aku ni, nak nyanyi lagi Siti Nurhaliza aje boleh lah. OK agak keterlaluan di siti. Agak2 kalau CT dengar suara aku pun dia boleh menangis airmata darah kut. sebab sedap sangat. :P

Tak percaya? OK FINE.. tengok video budak perasan kat bawah ni. entah. Siapa ntah budak ni. Tak kenal. tak kenal >.<

hOhOhO. Meraung Rossa dengar suara aku . Bwek~
Haha. OK. this is EXTREMELY P.E.R.A.S.A.N.
Ok aku tahu suara aku sedap kan. So, sila tak payah puji!

back to the storyyyy~
Ok kisah budak ni memang pelik la kan. Tapi bila baca apa yang dia tulis seolah2 ada la ugak menyeTALK wall aku untuk beberapa GLIMPSE pastu terus lari macam lipa kudung. HAihh. lipas kudung boleh lari kaa? Pelik kan simpulan bahasa tok nyang kita dolu dolu? Lipas kudung pandai lari. Whoaaa. kalah Mister Suparman dengan Incik Otromen. Encik Kacang pon boleh kalah tau!

wahai gadis, jangan lah anda perasan post di wall saya itu untuk anda. walhal ia untuk diri saya sendiri, juga pengalaman saya sendiri. Cukuplahh. Sudah lahh. saya sudah penat OK!

ps: terima kasih kepada anda kerana dah ajdi bahan untuk artikel saya! haha. muahh. sayang kau!

No comments: