Jom Follow ^_~

Wednesday, July 20, 2011

sikit sikit, lah :)

okay. Firstly nak kata yang aku happy sangat sebab salah satu kecacatan yang PALING besar kat blog aku ni dah hilang dan itu semestinya dilakukan dengan bantuan seorang lagi teman Facebook aku yang juga merupakan kawan aku waktu aku sekolah teknik dulu iaitu Fatin Zakria . Tengs, Fatin yang comellllllll sangat3! Hee :3

comel, kan dia? ;)
Hee. Fatin, thanks taw sebab tolong aku buang 'benda alah pink' kat blog aku ea. hee.
Btw, kepada pembaca setia blog aku nih, (if any lah, kalau takde pon, sekali sekala nak perasan TAK salah, kan? haha) blog aku ni dalam proses renovasi, jadi sebarang kecacatan yag timbul atau yang tak sedap mata memandang tu korang just ABAIKAN sahaja okay? haha. Aku ulang, ( baca semula ayat tadi. ) ..

Eksaited


Haha. Eksaited terlebih punya pasal, nak tunjuk lah sikit perubahan kat Bahagian atas blog aku ni. Sikit aje la -,-''

BEFORE :)

AFTER :)

Okay walaupun tak seberapa, tapi sikit-sikit tu kira okay la kan dari takde langsung? Hee.

p/s: dah nak azan! Nak wudhuk and solat :)

No comments: