Jom Follow ^_~

Monday, September 19, 2011

aku rasa kau dah berubah 360 darjah! :'(

tolonglah. okey sekarang aku sedang manaip entry ini dengan linangan airmata and I'm shaking BADLY like hell right now. Kenapa perlu kau berubah drastik macam ni? Adakah sebab kau rasa aku dah makin jauh? Kau dah tak perlukan aku dalam hidup kau lagi? maaf. Aku menggunakan perkataa AKU dan KAU kali ini. Lebih tepat lagi, dengan emosi aku yang sangat tidak stabil. Tolonglah. Kau kata, ''nak bermanja biar bertempat''. Jadi apa masalah kau sekarang nak cakap macam tu? its only when I rang you up to get you awaken, and i just called you four times, ''abang'' dengan nada yang manja agar kau bangaun, dan tiba-tiba kau meninggikan suara pada aku macam aku ni perempuan simpanan kau, yang kau simpan sekadar untuk dummy kau je? And after that kau terus letak telefon, biarkan aku terpaku macam orang bodoh? Yes, I understand that you are tired after doing night shift last night. Tapi sebelum2 ni pernah kau buat macam tu kat aku? Kalau kau yang nak bermanja dengan aku aku layan je kan? Maaf sekali lagi. Bukan aku nak mengungkit tapi itulah kenyataannya! Time kat koridor kelas kau call aku siap nak ber 'baby-ucuk' lagi, ade aku kisah? Ade aku marah2? Tak kan? Sebab aku ikhlas mencintai kau! Aku sayang kau lah! Dan kali ni aku cakap, ''kalau nak kekal lama''.??? What that's mean? Okey aku buat buat tak faham sebab aku tak nak fikir apa pun yang negatif tentang hubungan kita tapi tolonglah jangan berubah macam ni. At least, kalau kau ada orang lain, tolonglah jujur, mengaku dengan aku. Sumpah, kau LAIN sangat2 hari ni. Kenapa dengan kau?? Kenapa? Tolonglah jawab KENAPA! :'(

No comments: