Jom Follow ^_~

Sunday, September 11, 2011

well HELLO Shah Alam...again!

well hello there! Rasa cam dah lama kan aku tak posting entry from my blog nie dari Shah Alam since my first entry in this blog is made in Shah Alam last year, right? Hee. Takdelah, actually rasa macam tak percaya la pulak kan sekarang ni aku dah bergelar student degree. Umur baru 19 kott. Haha. *Tak hairanlah kalau ade akak2 yang terasaaa benor diri mereka dah lanjut usia - well, I'm from foundation kan,so cepat habis and cepat pulak la dapat further degree. Alhamdulillah for that :)
Nak bagitahu ni. Aku tengah bersahur sekarang! Hee. sementara tunggu azan Subuh, better aku taip kejap entry nie. hOhO. malas nak tido- takut terlajak!
Gambar ni aku baru snap okay! bukan curi dari Google! :)
So pagi semalam, bersamaan dengan 11 September 2011, aku dah pun selamat menapak juga mendaftar di UiTM Shah Alam, and this time, I'm staying in Melati College (nama hostel) . A lil bit okay la compared to Mawar College yang baaaaaanyakkkkk gila protokol yang disifatkan sebagai *tahpape. Okay, buat ahli Mawar jangan marah ea, sebab aku tau, makcik-makcik dan pakcik-pakcik Mawar is veeerrrrryyyyy the CEREWET. Haha.

AND malam tadi berlakulah jejak kasih antara kami- the BITTERSWEET plus Abg Nezam Crew *_* wink wink!
Dan lepas kami memenuhkan perut kat Restoran Ayam Dara kat Seksyen 7, apelagi, gerak balik la bro! Haha. Wadehell nak tunggu lama-lama memanaskan bontot je kat tempat tu? Just imagine around 8.30 pm we arrived there and make orders and whatsoever, aroun 9.30 pm makanan baru, and ALMOST lengkap. Haihh. Gila lamaaa punya tunggu sehh~
 Kejap! Dan satu lagi yang aku baru perasan pagi semalam is, WEHHHH, SEKSYEN 7 DAH ADA JEJANTASSS!!!! haha. takdela nak menggadaikan nyawa bagai bila melintas jalan kat Seksyen 7 tu noohh. Kalau tak, aku lah akan jadi stuntgirl kawan-kawan aku-teringat time foundation dulu. Dush Dush! Nah, gambar dia~ Haha. Sempat lagi snap!
well hello Seksyen 7!! -snap using my phone, okay~
Okey orang dah nak azan agaknya! So, this is it! Shah Alam. Heee~

p/s: doakan aku belajar rajin-rajin, doakan aku berjaya, okay! Wee. Dah azan pun :)

No comments: