Jom Follow ^_~

Monday, September 12, 2011

ok FINE. fakulti baru, MASALAH baru -lah sangat. hOhO~

Ni senyuman yang 'agak' ceria di awal pagi sebelum register classes and whatsoever. Early in the morning, dengan hati yang berbunga-bunga disertai dengan keyakinan yang hebat, aku pun menapak lah menuju ke Fakulti Sains Pentadbiran Dan Pengajian Polisi, UiTM Shah Alam or as known as FSPPP or FASPS - Faculty of Administrative Science and Policy Studies.
Lepas snap trus MMS kat cik abang :)
Aduyaiii. And after that, senyuman aku bertambah MASIN setelah mengetahui lokasi sebenar-benar fakulti aku! Haha. Nun jauhhhh di puncak sana. *Puncak la sangat kan!
Tangga menuju fakulti FSPPP UiTM Shah Alam.
Dush Dush! Nah, hambik kau. Haha. Sedebuk kena atas perut. *takde kena mengena =.=''
Okey. Satu je nak cakap, Degree memang akan buat aku kurusssssssssss. Haha. Chill babe, hasilnya tak lama lagi. So, sila SOKONG aku! JYEAHH~

No comments: