Jom Follow ^_~

Sunday, May 6, 2012

Pertama Kali

Pertama kali ku bertemu denganmu,
Hatiku terpaut melihat senyumanmu,
Aku berharap engkau menerimaku,
Kerna aku bersedia menyintai muuuuuu~~

Akanku renang lautan yang berapi,
Membuktikan kehebatannya cinta ini,
Tetapi jika engkau meninggalkan aku,
Terhiris hati ini, terguris jiwa ini, menangis tak berlaguuuuuuu~

lalalalalala~ http://www.emocutez.com

hihihi. tomey tak? tomey tak?

ok fineee merajukkk dengan korang. ye mamng aku tahu aku tembam dan comel. tapi janganla tipu cakap aku tak comel. sentap hati ai nanti tau tau tau! merajukla camni. setahun tanak update blog. haaaaa. time tu mule la nak meleh airliur cari aku 'ohh jijah yang tembam lagi tomel, tolongla hupdate belog awak tu.kite rindula nak bace belog awak'. http://www.emocutez.com

 haa time tu aku dah malas dah. kalau nak belog, pergi Giant Section 7 beli Cool Blog. laaagi sedap. eh? haha. gewdix nyew titew. lol.

Alaaahai sedapnye lah kalau dapat!
Haaa. Meleleh tak aiyaq liyoq? Hahaha. Slrupppppp~ Haip, haip! Jangan meleleh nanti kena lappy korang nak salahkan aku pulak! Kalau terliyoqq sila pergi cool blog yang berdekatan dan order, dan bayar, dan ambil, dan minum! Sedap tautauatauuuu~

Ceit. Niat nak post entry lain, dah merapu meraban tulis benda lain. Apa yang PERTAMA KALI sebenarnya?

PERTAMA KALI
Sebenarnya nak cerita and kongsi je dengan korang-korang yang aku sayang, cinta dan kasihi sekalian. Hee. baiklah, korang2 yang comel dan kacak, jom mulakan perkongsian ini!

Sebenarnya...ehem. Okay, harinie first time aku bertugas sebagai seorang petugas yang ditugaskan untuk menjalankan tugas sebagai orang yang diberi amanah untuk menjalankan tugas dari orang yang menyuruh aku menjalankan tugas. Aku bertugas untuk jaga 'kaunter' / bilik jubah di DATC. SiSPA ada 9 orang tadi termasuk sorang pegawai. Fuhhh memang penat tak terkata bila tugasan tu dijalankan sambil berdiri dan berurusan dengan ratusan orang. Hermmm. Tak, tak. Aku rasa ribuan orang kot. Orang sangat ramai dan keadaan kat situ panas. Nasib baik aku tak sesak nafas. Dengan uniform nombor 4 tu lagi.

Tapi like seriously memang seronok. Aku mula2 blurr je. Tapi bila lama2 jadi dah terbiasa. Macam penyambut tetamu pun ada gak. Datang je graduan2 yang nak amik jubah aku akan cakap 'jalan terus, masuk pintu sebelah kiri ye'. Haa, entah berapa ratus kali aku ulang dan ulang dan ulang perkataan yang sama pun aku tak tahu. Sampaikan aku rasa macam nak letak je patung aku yang tengah tersenyum kat situ, dengan tangan menunjuk kearah pintu. Hahaha. Kreatif gila kan? Sempat lagi berangan time tu.

Walaupun penat tapi pengalaman jaga 'bilik jubah' ni sangat berharga. And i hope pengalaman sebegini akan disusululi dengan banyak lagi pengalaman2 manis yang lain! :)

#ehem, lirik lagu kat atas tu nampak benor menipunye. 'akanku renang lautan yang berapi membuktikan kehebatannya cinta ini'. mustahil kau nak berenang laut berapi. aku tau. hahahaha. sapa setuju sila angkat daguuuuu :3
http://www.emocutez.com

No comments: