Jom Follow ^_~

Wednesday, July 27, 2011

Pecah Dara.

Sebaik sahaja dia baring, dia mula merasakan otot-ototnya mula menegang. Dia cuba mengelak dengan cuba memberi alasan, tetapi lelaki itu enggan menerima alasannya bahkan semakin merapatinya. Lelaki itu bertanyakan adakah dia takut. Tetapi dia dengan berani menggelengkan kepala. Jari-jemarinya mula meneroka untuk mencari apa yang dihajati. Dan kali pertama jarinya menyentuh tempat yang betul. Semakin dalam lelaki itu menusuk semakin kuat dia mengerang. Tetapi lelaki itu masih dengan sikapnya dan melakukannya dengan selembut yang boleh sebagaimana yang telah dia janjikan.Lelaki itu merenung jauh ke dalam matanya dan mahu dia percayakannya. Ini bukanlah kali pertama bagi lelaki itu.


Lelaki itu terus tersenyum dan dia memberi lebih ruang masuk kepadanya. Dia mula merayu agar lelaki itu mempercepatkannya. Tetapi lelaki itu masih lagi melakukannya dengan perlahan agar dia merasakan kesakitan yang paling minimum. Semakin dalam tusukkannya semakin dia merasakan tisu-tisunya koyak. Kesakitan makin terasa diikuti dengan sedikit darah mengalir. Lelaki itu merenungnya dan bertanyakan adakah ianya menyakitkan?. Matanya digenangi dengan airmata tetapi anda menggelengkan kepala dan mahu lelaki itu terus melakukannya. Lelaki itu meneruskan dengan apa yang patut dilakukan. Terus keluar masuk. Tetapi dia sudah mula merasa kebas dan tidak lagi merasakan apa-apa. Beberapa ketika kemudian dia merasakan sesuatu memancut dan lelaki mengeluarkannya dari dia. Dia terbaring dengan wajah yang pucat. lelaki itu menghamparkan sekuntum senyuman kepadanya dan mengatakan dia adalah antara
yang terdegil tetapi telah memberinya banyak pengalaman. Dia hanya tersenyum tawar dan juga inilah pengalaman pertamanya. Dengan senyuman yang tawar dia pun mengucapkan terima kasih kepada doktor kerana mencabut giginya...!

haha. santekk tak gigi I..?


haaa....pikir ape hah? haha. Jom jom... Inilah kisahnya yang SEBENAR :)

Bermula dgn sekadar mengurat
Lalu bertemu di satu tempat
Maka tangan pun mula melorat
Lawan peluk tak kurang hebat

Bila peluk sama rapat
Nafas pun tersekat-sekat
Baju sendat turut terangkat
Gunung berluruh turut d’pnjat



Tinggi rendah,bacaan disukat
Jarum meter bepusing ligat
Lubang kosong mula tersumbat
Habis longgar dlunya ketat



Ular sakti menikam tepat
Bisa terpancut kononnya ubat
Ubat cinta tak pernah tergugat



err. saje nak menyemak. haha~




9 bulan perut sarat
Dulu kosong skrg berat
Bila d’tnya kata terjerat
Time kangkang kononnya nikmat
Cepat lah abg cepat lah cepat



Pikir dunia tak ingat akhirat
Dapat baby di buang merempat
Masalah selesai kononnye selamat
Buat dulu pastu taubat

Tapi skrg sudah terlambat

Segala amalan di hitung di catat
Tunggu lah masa tunggu lah saat
Di akhirat kelak HANG TAKKAN SELAMATTT..



 p/s:TERASA tak? bagusla kalau TERASA. haha~

2 comments:

Anonymous said...


Kalau ini ditadirkan Tuhan,
Takkan kita boleh lawan.

Anonymous said...

I'm plz